NATU
Do
1 ao 7 de xuño
Esta
semana soamente deberedes rematar a
lectura e esquemas do resto do tema,aquí
e en edixgal deixovos estes vídeos, que espero vos axuden para
entender mellor os conceptos máis importantes:
https://www.youtube.com/watch?v=ctj922MpEYs
(aparato reproductor femenino)
https://www.youtube.com/watch?v=QeNPpzwrsq0
(aparato reproductor masculino)
https://www.youtube.com/watch?v=S-8FYoE_XnI
(función de reproducción)
Exercicios
para enviarme nun
writer:
1)
Para facer este exercicio
precisades o voso peso
(Kg) e
a vosa altura
(m),sen
trampas, jijijijijiji;unha
vez teñades as medidas ides
poder calcular o voso índice de masa corporal
(IMC):
Cando
xa
teñades
o voso
IMC, deixovos
a continuación un cadro da
OMS (organización Mundial da Saúde)
para que fagades
unha
reflexión sobre ese
resultado,e
a importancia da alimentación e
do
exercicio
físico no
noso
corpo.
Espero
que este exercicio vos resultase divertido pero ao mesmo tempo vos
sirva para a vosa vida cotiá!!
Espero
vervos a todos e todas esta semana nas videoconferencias, porei os
datos nos temas que estamos a traballar en edixgal!!
Un
biquiño!!!
DO 18 AO 29 DE MAIO
Bos
días!!
Seguimos
co tema de natu no que estamos, Relacionámonos
e reproducímonos, para
estes quince días teredes que ler e intentar esquematizar o
apartado 3
(SISTEMA NERVIOSO),apartado 4
(SISTEMA LOCOMOTOR)e por último ,apartado
5 (O
NOSO CICLO DE VIDA),o 4 e o 5 son moi sinxelos!! (Xa sabedes que se
engadides algún debuxo queda moito mellor!!!)
Non
pretendo que entendades todo,pero polo menos que vos sirva de lectura
e que poidades extraer os
conceptos máis importantes,so
iso!!!
Os seguintes vídeos os tendes tamén colgados no tema de edixgal espero que vos
axuden un pouco a entender o que ides esquematizar!!
https://www.youtube.com/watch?v=krqempHBRAc
(SISTEMA NERVIOSO)
https://www.youtube.com/watch?v=5SytABu6lKY
(SISTEMA LOCOMOTOR)
Tamén
vos deixo un enlace moi interesante que me mandou Azucena!!
O día 20
de maio é o día mundial das abellas,
para crear conciencia sobre a importancia dos insectos polinizadores,
as ameazas ás que se enfrontan e a súa contribución á
sostibilidade.
Nese
día non podemos esquecer a Eva Crane
Unha
física nuclear inglesa que cambiou o seu interese científico ao
recibir como agasallo de vodas unha colmea. Converteuse na maior
eminencia mundial en apicultura.
Viaxou para
investigar a diferentes países, foi unha gran divulgadora que
ensinou principios de apicultura a gobernos, ONGs, apicultoras e
apicultores ao longo de todo o planeta.
Realizou
estudos sobre o comportamento das abellas e a síntese do mel ademais
de estudos no ámbito da historia e a arqueoloxía da apicultura.
Recolleu, fotografou e catalogou máis de 2000 obxectos e útiles de
apicultura recollidos por todo o planeta.
Tamén
teñen unha relación directa coas
matemáticas:
https://www.universomiel.es/las-abejas-y-las-matematicas/
https://www.universomiel.es/las-abejas-y-las-matematicas/
Do 11 ao 15 de maio
Esta semana non haberá tarefas de natu,simplemente rematar os esquemas e debuxos!!!
Un biquiño!!
(Non teremos videoconferencia esta semana!!)
Do
27 ao 8 de maio
Bos
días!!
Como
xa vos dixen nas videoconferencias imos seguir con lectura e
sintetización dos temas,aínda que non poida explicalos,pero
considero que vos sirve para repasar, xa que son conceptos de cursos
anteriores y que ademáis é un exercicio moi importante de
comprensión e sintetización
que vos servirá para o resto dos cursos académicos que cursedes o
longo da vosa vida......
TEMA:
Relacionámonos e reproducímonos
Apartado
2 (organos dos sentidos),leer e
copiar o esquema de frechas e o cadro inferior.
Logo
con cada sentido(vista,oído,olfato,gusto e tacto),tendes
que leer,facer esquema e debuxo correspondente. Por último facer
esquema ou resumo de “outros sentidos” e “enfermidades dos
órganos dos sentidos”. Todo esto no caderno!!!!!
Agora
para que me enviedes ó correo, propoñovos que fagades un cado no
que anotedes actividades diversas que fagades na casa, e que me
poñades os órganos e os sentidos que empregades para facelas,algo
semellante a actividade nº3 que aparece neste apartado!!
Lembrade
que para facer todo esto tendes 15 días!!!
Trataremos
de resolver dúbidas nas videoconferencias que seguiremos facendo
coma de costume!!
Un
biquiño!!!
Bos días!!
Para completar as explicacións
deste tema, vouvos propor ver dous vídeos…
https://www.youtube.com/watch?v=nsSg4Eq3LEo
(Circulación)
https://www.youtube.com/watch?v=f6rJ83TRm_g
(Excreción)
Lembrade que un dos traballos que
tendes que ter feito é, o power point coa vosa inxesta dun día,
imaxes reáis, e una comparativa onde tiñades que comentar se a vosa
inxesta era adecuada ou non.Este traballo deberedes envialo coma os
de Emilio,por correo.
O seguinte traballo será que
elaboredes unha taboa na que teredes que indicar as Kcal
(Kilocalorías) dese alimento en 100g, esta información a atoparedes
nos envases dos alimentos ,e coas froitas ou verduras frescas
deixovos un cadro para que saibades,pero tamén podes buscar vós se
algo non aparece, intentade averiguar en internet a ver o qué
atopades.
http://www.fen.org.es/blog/wp-content/uploads/2014/10/tabla.png
(Cadro de froitas e verduras)
E logo xa propoño un reto…..os
que sexades quen de calcular cantas calorías inxeristes nese día
sería estupendo!!! (Facendo outro apartado nese cadro anterior). Non
vos agobiedes!!!
Estaremos en contacto……
BIQUIÑOS!!!!
30-03-2020
Bos
días!!
Esta
semana imos seguir co mesmo tema,xa vos dixen que tiñades
tempo!!!,lembrade que de natu so temos tres sesións semanais,supoño
que estades tamén estudando o tema pouco a pouco a medida que ides
facendo esquemas no caderno!! Para axudarvos mándovos uns vídeos
(non son eu explicando no taboleiro,pero.......
jijijijijijiji......... espero que as explicacións destes vídeos
vos poidan disipar dúbidas!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=D2SRmSbireY
(DIXESTIÓN)
https://www.youtube.com/watch?v=Fbm55te4q64
(RESPIRACIÓN)
Non
dubidedes en escribirme a través de edixgal,tanto os de A coma os de
B!!!!
Gustaríame
saber de todos vós!!!
Unha
aperta enooorme!!!
Ola!!
seguimos co mesmo traballo que vos mandei a semana pasada,espero que
o esteades a
facer con calma
,tendes tempo de sobra, mandeivos toda la organización do tema para
que simplemente vos organicedes como mellor vós conveña a cada
quen.
De
momento desta materia non vos vou dar máis traballo,lembrade a
limpeza, organización de esquemas e debuxos se corresponde no
caderno!!!
Recordade
tamén,que no
blog de 6º
,tedes no lado esquerdo da páxina, varios apartados (sobre alimentos
e incluso un sobre cuidarnos....investigade no blog!!) relacionados
con estes dous temas (A nosa saúde y Nutrímonos)
Non
esquezades estudar!!!
Se
tedes calquera dúbida NON dubidedes en escribir por edixgal,
porfa!!
UNHA
APERTA!!!
O
tema que estamos a traballar (A nosa saúde), está case
rematado,como xa sabedes quedábanos o último apartado nº5,que
tiñades que leer e sobre ese facer unha actividadesen power point ou
en office,na que anotaredes a alimentación dun día engadindo as
fotos reais deses alimentos.Logo deberedes facer unha comparación
por escrito desa alimentación, coa taboa que aparece no último
apartado,para razoar se a vosa inxesta é adecuada ou non,e tratar de
modificala adecuadamente.Atentos aos consellos!!!
O
seguinte tema (Nutrímonos),do
que falamos algo en aula comeza con conceptos que xa deberiades de
coñecer,comezaremos pondo o título da unidade coma de costume no
caderno,e anotaremos as definicións das palabras destacadas.
No
seguinte apartado,a dixestión,anotaredes
definicións do proceso de nutrición coas súas catro partes,de
heterótrofos,nutrientes e dixestión.
Logo
toca facer lectura,sintetizción,esquema e debuxo se corresponde do
que queda deste apartado,pero das enfermidades do aparato dixestivo
so teredes que saber algún exemplo.
No
apartado 3,respiración,faremos
o mesmo,lectura,sintetizción,esquema e debuxo se corresponde.Para
refrescar memoria poderedes facer a actividade nº1 deste apartado 3.
No
apartado 4,circulación, o
mesmo; e logo faredes a actividade nº6, onde vos mandan analizar a
analítica de Sofía,pero eu propóñovos que se tedes na casa
algunha analítica, analicedes esa; pegadea na libreta e contestade
as preguntas do execicio,(tendes pistas onde di “AQUÍ”).
No
apartado 5,excreción,lectura,sintetizción,esquema
e debuxo,e como repaso facede a actividade das partes do aparato
urinario.
Lembrade
estudar!!! (os esquemas que fagades no cardeno serviranvos para
facilitar o estudo!!!)
Espero
que esta situación non se prolongue demasiado e así poder repasar
na aula todos estes contidos,e que aportedes os vosos comentarios
como facemos de costume, que supoño que coma mín o votaredes de
menos!!
ok
ResponderEliminarsi eu tamen voto de menos
ResponderEliminarLas plaquetas no salen en la analítica
ResponderEliminarSoy Antón por cierto
ResponderEliminarYA LO SABIAMOS XD
EliminarSe resumían los dos temas?O solo uno.
ResponderEliminarsolo uno, el de nutrímonos
EliminarYo los resumi los dos
Eliminarno se ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarEste comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarCuando entro en los enlaces me da error
ResponderEliminarHola Lili, según el tema nuevo de nos relacionamos y nos reproducimos, yo entré hoy y no me aparecía el tema descargado. Y según las videoconferencias cuando vais a poner los códigos?
ResponderEliminarLos códigos son los mismos que la otra vez (creo)
EliminarLos códigos son el mismo que el otro día (creo)
EliminarAmi también me aparece que no esta cargado
ResponderEliminarLili soy noa no me aparece el tema de Relacionamos e reprodufimonos
ResponderEliminarAhora si que esta cargado (:
ResponderEliminarLili no me deja entrar en ningun link
ResponderEliminar