Esperando que vos guste, un xogo para repasar a Historia
https://view.genial.ly/5d3ebb726ccde50fba692b3a/presentation-prehistoria
Historia de Galicia contada en dez minutos.
________________________________________________________________________________
Neste enlace atoparedes un xogo para repasar as etapas da Historia.
https://view.genial.ly/5d3ebb726ccde50fba692b3a/presentation-prehistoria
Historia de Galicia contada en dez minutos.
________________________________________________________________________________
Neste enlace atoparedes un xogo para repasar as etapas da Historia.
_________________________________________________________________________________
SEMANA DO 1 AO 7 DE XUÑO.
En EDIXGAL, entraremos na Unidade
9.
O patrimonio é unha das manifestacións máis importantes da
cultura dun pobo. Forma parte da nosa identidade e constitúe a
principal achega da nosa civilización ao conxunto da humanidade.
Tedes unha ficha descargable coas actividades que corresponden a esta última semana de traballos. Tedes as instruccións coma sempre.
Parabéns a todas e todos polo voso esforzo.
___________________________________________________________________________________SEMANA DO 18 AO 29 DE MAIO.
Comezamos cas actividades económicas e faremos unha reflexión sobre como ha influido o COVID-19 en cada unha delas.
Xa é un tema que coñecedes de 5º, faremos un repaso e investigaremos.
O primeiro, tedes este Genially para introducirnos no tema.
No EDIXGAL tedes un arquivo co nome ACTIVIDADES DO 18 AO 29 DE MAIO. Unha vez completado o enviades, coma sempre, ao noso enderezo, tresanosvilaverde@gmail.com especificando o voso nome e a materia. Unha aperta, moitísimo ánimo! Vémonos mércores e xoves para aclarar dúbidas.
Una axuda para o voso traballo neste enlace
https://www.expansion.com/economia/2020/05/08/5eb47395e5fdead6458b45d1.html
_____________________________________
SEMANA DAS LETRAS GALEGAS.
As actividades que tedes que presentar están na pestaña de Lingua Galega.
______________________________________
SEMANA DO 27 DE ABRIL AO 8 DE MAIO.
En
EDIXGAL, tema 5, A xente do planeta Terra, imos ao Bloque
2 para aprender o que é unha pirámide de poboación.
Antes
de leelo, tedes este vídeo que o explica moi ben.
O
apartado de Os réximes demográficos, non fai falta lelo.
Tedes
en EDIXGAL un Writer co nome MEDIMOS A POBOACIÓN, onde tedes que
facer os exercicios relacionados cos bloques 1 e 2.
Descargades e realizades as actividades.
A final de semana tedes que envialas ao correo tresanosvilaverde@gmail.com.
O nome do arquivo debe ser: poboacion_voso nome, por exemplo: poboacion_emilio
Descargades e realizades as actividades.
A final de semana tedes que envialas ao correo tresanosvilaverde@gmail.com.
O nome do arquivo debe ser: poboacion_voso nome, por exemplo: poboacion_emilio
Ánimo
a todas e todos. Recordade que dúbidas nas videoconferencias
mércores e xoves.
___________________________________________ SEMANA DO 20 AO 24 DE ABRIL
IMPORTANTE: Durante esta semana debedes enviar os traballos en Writer, unides todos en un copiando e apegando.
Tedes que envialos ao correo: tresanosvilaverde@gmail.com
Enviades o arquivo co nome sociais01_voso nome, por exemplo: sociais01_emilio.
Debedes facelo a través do correo dun familiar.
Iniciamos en EDIXGAL a UNIDADE 5, A xente do planeta Terra. Na introducción debes preguntarte se tes resposta para estas preguntas:
- Sabes como se mide a poboación?
- Poderías dicir que lugar de Europa é o máis poboado?, e o que menos?
- Parácheste a reflexionar por que moitas persoas deciden emigrar a outro país?
- Coñeces as diferenzas e semellanzas entre a distribución da poboación en Europa, España e Galicia?
ACTIVIDADE 1: Bloque 1 A demografía.
Debemos aprender como medir á poboación cas TAXAS. Veredes que simplemente son porcentaxes. Aprendede como se calculan porque faremos un suposto práctico. Recorda o aprendido o ano pasado con Lili sobre porcentaxes.
Por exemplo, a taxa de natalidade é aquela que relaciona o número de nacementos nun ano coa poboación total. Podemos calculala coa fórmula, expresada en tantos por mil:
Tedes que multiplicar o número de nacementos por 1000 e o resultado dividilo entre a poboación total. Sairá un número que expresa o tanto por mil, por exemplo 9,4%o
Tamén podes dividir o número de nacementos entre a poboación total e o resultado multiplicalo por 1000.
Para esta actividade utilizade a calculadora.
_________________________________________________________________________________
SEMANA DO 30 DE MARZO AO 3 DE ABRIL.
Bos días a todas e todos. Como a semana pasada repasamos o tema de Historia, en EDIXGAL, na Unidade 4, Descubrindo a Historia, tedes dous Writers con preguntas que deberedes responder. Aquelas preguntas con catro opcións debedes marcar cunha cor a resposta verdadeira.
No resto teredes que escribir. Unha vez finalizada a actividade gardádea no cartafol de Sociais co nome preguntashistoria_o voso nome, como sempre...
En EDIXGAL, tedes dúas novas actividades.
________________________________________________________
Tedes en EDIXGAL o resumo de actividades para esta semana, e dicir, o que debe facerse... gardade os traballos e facede unha copia de seguridade nun pendrive. Imos a necesitar unha libreta para a próxima semana... valen folios e carpeta tamén...
Coidádevos e pasade un bo finde. Luns seguimos con ánimo.
________________________________________________________
Tedes tres actividades en Edixgal
6. A actividade humana nos ríos
7. Clasifica os recursos dos ríos
8. A contaminación e a preservación da natureza
SEMANA DO 23 AO 27 DE MARZO.
Tamén podes dividir o número de nacementos entre a poboación total e o resultado multiplicalo por 1000.
Para esta actividade utilizade a calculadora.
_________________________________________________________________________________
SEMANA DO 30 DE MARZO AO 3 DE ABRIL.
Bos días a todas e todos. Como a semana pasada repasamos o tema de Historia, en EDIXGAL, na Unidade 4, Descubrindo a Historia, tedes dous Writers con preguntas que deberedes responder. Aquelas preguntas con catro opcións debedes marcar cunha cor a resposta verdadeira.
No resto teredes que escribir. Unha vez finalizada a actividade gardádea no cartafol de Sociais co nome preguntashistoria_o voso nome, como sempre...
En EDIXGAL, tedes dúas novas actividades.
- Actividade que serve para repasar os hábitos que non contaminan o medio ambiente.
Actividades sobre a economía e a contaminación.
________________________________________________________
Tedes en EDIXGAL o resumo de actividades para esta semana, e dicir, o que debe facerse... gardade os traballos e facede unha copia de seguridade nun pendrive. Imos a necesitar unha libreta para a próxima semana... valen folios e carpeta tamén...
Coidádevos e pasade un bo finde. Luns seguimos con ánimo.
________________________________________________________
Tedes tres actividades en Edixgal
6. A actividade humana nos ríos
7. Clasifica os recursos dos ríos
8. A contaminación e a preservación da natureza
SEMANA DO 23 AO 27 DE MARZO.
Esta semana tedes que repasar o tema de Historia. Cada día centrarvos nunha etapa. Non viría mal aprender en que ano comeza unha e termina outra, é dicir, aprenderse ben as liñas de tempo que tedes. Faremos unha actividade que está relacionada con este tema que está en Lingua Galega, donde están as instrucións. Moito ánimo!
Tedes 3 KAHOOT para axudarvos a repasar.
Entrade na páxina https://kahoot.com/schools-u/
Facede clic en PLAY
Escribide o pin para cada xogo. Estarán abertos ata o sábado 28.
Tedes 3 KAHOOT para axudarvos a repasar.
Entrade na páxina https://kahoot.com/schools-u/
Facede clic en PLAY
Escribide o pin para cada xogo. Estarán abertos ata o sábado 28.
PREHISTORIA:
0215056
GRECIA
Y ROMA: 0939240
EDAD
ANTIGUA: 0684613
_________________________________________________________________
TEDES EN EDIXGAL UN ARQUIVO, RESUMO DE ACTIVIDADES, PARA RECORDARVOS O QUE DEBEDES TER FEITO NESTA SEMANA
As actividades e traballos que iremos propoñendo SON OBRIGATORIAS e deberás gardalas no teu ordenador. Non esquezas de ir facendo unha copia de seguridade nun pendrive para evitar que teñas algún problema e pérdase todo.
No
cartafol TRABAJOS EN CASA que xa fixeches coma indicamos en Lingua
Castelá, crea un cartafol co nome SOCIAIS. Alí deberás gardar
todas as actividades e traballos.
Sería
interesante que buscaras noticias relacionadas ca unidade. Lembra que
a lectura e sumamente importante.
SEMANA
DO 16 AO 20 DE MARZO.
UNIDADE
5: A xente do planeta Terra.
Os obxectivos que temos nesta
unidade que comezamos son os seguintes:
- Situar o lugar que os seres
humanos ocupan no medio.
- Coñecer os tipos de recursos
naturais que existen.
- Identificar como as actividades
humanas inciden na natureza.
- Sensibilizarse sobre os problemas
ambientais e a necesidade de promover actitudes responsables co medio
ambiente.
- Identificar as distintas
estratexias para combater a contaminación e a degradación do medio
ambiente.
- Enumerar os principios que definen
o concepto de desenvolvemento sustentable.
- Definir e explicar termos
relacionados co tema.
A intervención humana no medio
provoca, de forma irremediable, a transformación do mesmo. En moitos
casos, a incidencia do home pode chegar a danar os ecosistemas, non
só aqueles que están máis preto, senón tamén os do outro extremo
do mundo. O noso planeta é un grande ecosistema e as nosas accións
poden degradalo ou melloralo, todo depende de nós.
A nosa aprendizaxe levarase adiante
partindo de catro ideas:
1.
Identificar os principais elementos das paisaxes naturais e das
humanizadas.
En EDIXGAL entra no caderno de
estudio “A intervención humana no medio”.
O apartado 1 fai un repaso de
coñecementos que necesitamos para sentar as bases do noso tema.
Fai unha vez lido e aprendido, fai o
REFORZA que contén unha secuencia de imaxes que permite mostrar as
diferenzas entre unha paisaxe natural e unha humanizada.
A continuación PRACTICA cos
exercicios ao final do capítulo.
2.
Recoñecer a importancia que teñen os recursos naturais para os
seres humanos e distinguir entre recursos renovables e non
renovables.
O apartado 2 fálanos de
recursos naturais, renovables e non renovables. Despois de aprender
a definilos, ve atentamete o vídeo e finalmente fai os exercicios do
apartado.
3.
Distinguir os distintos tipos de contaminación así como outros
efectos adversos da actividade humana sobre o medio natural.
Nun IMPRESS deberás facer unha
presentación dos tipos de contaminación e os seus efectos negativos
sobre a natureza e as persoas.
Para isto, utiliza a información
contida nos apartados:
3-
As actividades económicas e a contaminación.
4-
Os riscos de orixe natural e humana.
Unha vez finalizada recorda gardala
no cartafol de SOCIAIS, para presentar ao volver a clase.
4.
Valorar a necesidade de promover un desenvolvemento sustentable.
Nun WRITER aporta ideas cas
propostas e imaxes que tes no apartado REFORZA. Amplia máis o texto
de cada foto buscando información na seguinte páxina:
Debes gardar o arquivo na carpeta de
SOCIAIS co nome ideassostenibles engadindo unha barra baixa
(_) e o teu nome, por exemplo: ideassostenibles_emilio
Para rematar, coñece hábitos de
consumo responsable na casa e comprende como podemos axudar a
preservar o medio ambiente, realizando as actividades en PRACTICA.
En el práctica no me deja escribir
ResponderEliminara mi tampoco
Eliminarquien eres
EliminarPROBADE AGORA
Eliminarsoy juan a mi sigue sin irme
Eliminarno va
Eliminarno va el practica
ResponderEliminarA mi me sigue sin dejar escribir
ResponderEliminarSigue sin dejar escribir
ResponderEliminarno me deja escribir :V
ResponderEliminarno va
ResponderEliminarque hacemos si no va
ResponderEliminarYO CREO QUE LOS DEBERES SON DEMASIADOS
ResponderEliminarFaríamos máis o menos o mesmo se estiveramos en clase...
Eliminaryo tambien pero es lo que ai
EliminarAs PRÁCTICAS as tedes no Edixgal, deberían ir...
ResponderEliminarNon deixa escribir
ResponderEliminarHola Emilio son Raquel, e queria comentarte que non me deixa escribir no practica do bloque 1, bloque 2 e o último practica do bloque 4.
ResponderEliminarSi que van
ResponderEliminarEu xa as fixen
ResponderEliminarOla Emilio, son Lucía. A min tampouco me deixa escribir nos Practica, só me deixa escribir no que colgaches no edixgal.
ResponderEliminarsi que van agora si antes non ivan :-(
ResponderEliminarOla Emilio, son Nicolás Mosteiro, ao igual q as outras persoas a min tampouco vanme os Practica.
ResponderEliminarHaced las practicas puestas en EDIXGAL. A lo largo de la mañana os pondré más entretenimiento... Ánimo!
ResponderEliminarLo mismo, no me va
ResponderEliminarNo me escribe
ResponderEliminarA mi en Clasifica os recursos dos ríos le di a corixir sin querer sin haber puesto nada y me puso 0 de 12 esta actividade xa esta entregada.
ResponderEliminarE non poiden facela ben
ResponderEliminarHola no reforza de sociais sin querer cuando hice el primer ejercicio le di a enviar e non sabia que habia mais e cando quisen facer os outros non me deixaba decian que xa os enviei e non pude facelos tes algunha maneira de arreglalos.
ResponderEliminarUn Saludo :
Juan
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
EliminarNo Writer das preguntas hai seis ocos para 5 etapas
ResponderEliminarAntón, lee bien la pregunta... IDADES...
EliminarHola no reforza de sociais sin querer cuando hice el primer ejercicio le di a enviar e non sabia que habia mais e cando quisen facer os outros non me deixaba decian que xa os enviei e non pude facelos tes algunha maneira de arreglalos.
ResponderEliminarUn Saludo :
Juan
responde
Eliminarresponde porfa
Eliminarbueno ya nada gracias lo voy ha hacer en un writer
EliminarEmilio, o Pawer Point sobre os tipos de contaminación tamén o mandamos polo correo?
ResponderEliminarTENÉIS QUE ENVIAR TODO LO QUE HABÉIS HECHO. Evidentemente la presentación debe ir aparte pero ya lo enviáis todo de una vez, adjuntando archivos en el correo.
EliminarPero como te enviamos las presentaciones, en n copiar y pegar?
EliminarEmilio las preguntas que nos pusistes del 20 al 24 hay que hacerlas en un write?
ResponderEliminarSi, lee bien las instrucciones
EliminarPuedo pasarte los writers de 1 en 1? Esque no tengo mucho tiempo para hacer los deberes de música, mates, natu, reli y los tuyos.
ResponderEliminarEmilio, tengo un problema...
ResponderEliminarEn las actividades de la semana del 30 al 3 de abril, no me deja hacer los ejercicios, me pone que ha están eviados, cuando no los hice.
Hago el resto mientras y aver si me lo solucionas?
Emilio soy Noa en el write de medimos a poboacion solo hay que hacer la actividad 1 y 2 o todas?
ResponderEliminarEmilio Como se hace en el writer de la poboación lo de las mujeres de 15 a 49 años
ResponderEliminarEmilio, en el writer con bloque te refieres a actividad?
ResponderEliminarYo hic la actividad 1 y 2
Hola Emilio, soy Lucía. Sobre el cartel publicitario del Writer de Sociales, ¿lo hacemos de un producto que queramos?
ResponderEliminarGracias.
Hola
ResponderEliminarHOLI :)
EliminarXDD
ResponderEliminar