CIENCIAS SOCIAIS

Esperando que vos guste, un xogo para repasar a Historia

https://view.genial.ly/5d3ebb726ccde50fba692b3a/presentation-prehistoria


Historia de Galicia contada en dez minutos.



________________________________________________________________________________

Neste enlace atoparedes un xogo para repasar as etapas da Historia.
 

_________________________________________________________________________________





SEMANA DO 1 AO 7 DE XUÑO.
 
En EDIXGAL, entraremos na Unidade 9

O patrimonio é unha das manifestacións máis importantes da cultura dun pobo. Forma parte da nosa identidade e constitúe a principal achega da nosa civilización ao conxunto da humanidade. 

Tedes unha ficha descargable coas actividades que corresponden a esta última semana de traballos. Tedes as instruccións coma sempre.

Parabéns a todas e todos polo voso esforzo. 

___________________________________________________________________________________

SEMANA DO 18 AO 29 DE MAIO.

Comezamos cas actividades económicas e faremos unha reflexión sobre como ha influido o COVID-19 en cada unha delas.

Xa é un tema que coñecedes de 5º, faremos un repaso e investigaremos.

O primeiro, tedes este Genially para introducirnos no tema.

No EDIXGAL tedes un arquivo co nome ACTIVIDADES DO 18 AO 29 DE MAIO. Unha vez completado o enviades, coma sempre, ao noso enderezo, tresanosvilaverde@gmail.com especificando o voso nome e a materia. Unha aperta, moitísimo ánimo! Vémonos mércores e xoves para aclarar dúbidas.

https://view.genial.ly/5ebbfe5d99c3dc0d2ad91856/presentation-sectores-economicos


Una axuda para o voso traballo neste enlace

https://www.expansion.com/economia/2020/05/08/5eb47395e5fdead6458b45d1.html

 _____________________________________
 SEMANA DAS LETRAS GALEGAS.

As actividades que tedes que presentar están na pestaña de Lingua Galega.



______________________________________

SEMANA DO 27 DE ABRIL AO 8 DE MAIO.

En EDIXGAL, tema 5, A xente do planeta Terra, imos ao Bloque 2 para aprender o que é unha pirámide de poboación.

Antes de leelo, tedes este vídeo que o explica moi ben.

O apartado de Os réximes demográficos, non fai falta lelo.

Tedes en EDIXGAL un Writer co nome MEDIMOS A POBOACIÓN, onde tedes que facer os exercicios relacionados cos bloques 1 e 2. 

Descargades e realizades as actividades. 

A final de semana tedes que envialas ao correo tresanosvilaverde@gmail.com

O nome do arquivo debe ser: poboacion_voso nome, por exemplo: poboacion_emilio

Ánimo a todas e todos. Recordade que dúbidas nas videoconferencias mércores e xoves.
___________________________________________

SEMANA DO 20 AO 24 DE ABRIL


IMPORTANTE: Durante esta semana debedes enviar os traballos en Writer, unides todos en un copiando e apegando.
 
Tedes que envialos ao correo: tresanosvilaverde@gmail.com


Enviades o arquivo co nome sociais01_voso nome, por exemplo: sociais01_emilio.

Debedes facelo a través do correo dun familiar.



Iniciamos en EDIXGAL a UNIDADE 5, A xente do planeta Terra. Na introducción debes preguntarte se tes resposta para estas  preguntas:
  • Sabes como se mide a poboación?
  • Poderías dicir que lugar de Europa é o máis poboado?, e o que menos?
  • Parácheste a reflexionar por que moitas persoas deciden emigrar a outro país?
  • Coñeces as diferenzas e semellanzas entre a distribución da poboación en Europa, España e Galicia?
Non te preocupes se non sabes as respostas, as atoparemos neste tema.

ACTIVIDADE 1: Bloque 1 A demografía.

Debemos aprender como medir á poboación cas TAXAS. Veredes que simplemente son porcentaxes. Aprendede como se calculan porque faremos un suposto práctico. Recorda o aprendido o ano pasado con Lili sobre porcentaxes.

Por exemplo,  a taxa de natalidade é aquela que relaciona o número de nacementos nun ano coa poboación total. Podemos calculala coa  fórmula, expresada en tantos por mil:

Tedes que multiplicar o número de nacementos por 1000 e o resultado dividilo entre a poboación total. Sairá un número que expresa o tanto por mil,  por exemplo 9,4%o 

Tamén podes dividir o número de nacementos entre a poboación total e o resultado multiplicalo por 1000. 

Para esta actividade utilizade a calculadora. 
_________________________________________________________________________________

SEMANA DO 30 DE MARZO  AO 3 DE ABRIL.

Bos días a todas e todos. Como a semana pasada repasamos o tema de Historia, en EDIXGAL, na Unidade 4, Descubrindo a Historia, tedes dous Writers con preguntas que deberedes responder. Aquelas preguntas con catro opcións debedes marcar cunha cor a resposta verdadeira. 
No resto teredes que escribir. Unha vez finalizada a actividade gardádea no cartafol de Sociais co nome preguntashistoria_o voso nome, como sempre... 

En EDIXGAL, tedes dúas novas actividades.
  • Responde preguntas sobre a contaminación e como evitala.
  • Reforza a túa aprendizaxe: A economía e a contaminación.

________________________________________________________

Tedes en EDIXGAL o resumo de actividades para esta semana, e dicir, o que debe facerse... gardade os traballos e facede unha copia de seguridade nun pendrive. Imos a necesitar unha libreta para a próxima semana... valen folios e carpeta tamén...

Coidádevos e pasade un bo finde. Luns seguimos con ánimo.

________________________________________________________

Tedes tres actividades en Edixgal

6. A actividade humana nos ríos   

7. Clasifica os recursos dos ríos


8. A contaminación e a preservación da natureza

SEMANA DO 23 AO 27 DE MARZO.

Esta semana tedes que repasar o tema de Historia. Cada día centrarvos nunha etapa. Non viría mal aprender en que ano comeza unha e termina outra, é dicir, aprenderse ben as liñas de tempo que tedes. Faremos unha actividade que está relacionada con este tema que está en Lingua Galega, donde están as instrucións. Moito ánimo! 

Tedes 3 KAHOOT para axudarvos a repasar. 

Entrade na páxina          https://kahoot.com/schools-u/

Facede clic en PLAY 

Escribide o pin para cada xogo. Estarán abertos ata o sábado 28.
 

PREHISTORIA: 0215056

GRECIA Y ROMA: 0939240

EDAD ANTIGUA: 0684613    



_________________________________________________________________

TEDES EN EDIXGAL UN ARQUIVO, RESUMO DE ACTIVIDADES, PARA RECORDARVOS O QUE DEBEDES TER FEITO NESTA SEMANA
 ________________________________________________________________
 
As actividades e traballos que iremos propoñendo SON OBRIGATORIAS e deberás gardalas no teu ordenador. Non esquezas de ir facendo unha copia de seguridade nun pendrive para evitar que teñas algún problema e pérdase todo.

No cartafol TRABAJOS EN CASA que xa fixeches coma indicamos en Lingua Castelá, crea un cartafol co nome SOCIAIS. Alí deberás gardar todas as actividades e traballos.

Sería interesante que buscaras noticias relacionadas ca unidade. Lembra que a lectura e sumamente importante.

SEMANA DO 16 AO 20 DE MARZO.

UNIDADE 5: A xente do planeta Terra.

Os obxectivos que temos nesta unidade que comezamos son os seguintes:

- Situar o lugar que os seres humanos ocupan no medio.

- Coñecer os tipos de recursos naturais que existen.

- Identificar como as actividades humanas inciden na natureza.

- Sensibilizarse sobre os problemas ambientais e a necesidade de promover actitudes responsables co medio ambiente.

- Identificar as distintas estratexias para combater a contaminación e a degradación do medio ambiente.

- Enumerar os principios que definen o concepto de desenvolvemento sustentable.

- Definir e explicar termos relacionados co tema.

A intervención humana no medio provoca, de forma irremediable, a transformación do mesmo. En moitos casos, a incidencia do home pode chegar a danar os ecosistemas, non só aqueles que están máis preto, senón tamén os do outro extremo do mundo. O noso planeta é un grande ecosistema e as nosas accións poden degradalo ou melloralo, todo depende de nós.

A nosa aprendizaxe levarase adiante partindo de catro ideas:

1. Identificar os principais elementos das paisaxes naturais e das humanizadas.

En EDIXGAL entra no caderno de estudio “A intervención humana no medio”.

O apartado 1 fai un repaso de coñecementos que necesitamos para sentar as bases do noso tema.

Fai unha vez lido e aprendido, fai o REFORZA que contén unha secuencia de imaxes que permite mostrar as diferenzas entre unha paisaxe natural e unha humanizada.

A continuación PRACTICA cos exercicios ao final do capítulo.

2. Recoñecer a importancia que teñen os recursos naturais para os seres humanos e distinguir entre recursos renovables e non renovables.




O apartado 2 fálanos de recursos naturais, renovables e non renovables. Despois de aprender a definilos, ve atentamete o vídeo e finalmente fai os exercicios do apartado.

3. Distinguir os distintos tipos de contaminación así como outros efectos adversos da actividade humana sobre o medio natural.

Nun IMPRESS deberás facer unha presentación dos tipos de contaminación e os seus efectos negativos sobre a natureza e as persoas.

Para isto, utiliza a información contida nos apartados:

3- As actividades económicas e a contaminación.
4- Os riscos de orixe natural e humana.

Unha vez finalizada recorda gardala no cartafol de SOCIAIS, para presentar ao volver a clase.

4. Valorar a necesidade de promover un desenvolvemento sustentable.

Nun WRITER aporta ideas cas propostas e imaxes que tes no apartado REFORZA. Amplia máis o texto de cada foto buscando información na seguinte páxina:


Debes gardar o arquivo na carpeta de SOCIAIS co nome ideassostenibles engadindo unha barra baixa (_) e o teu nome, por exemplo: ideassostenibles_emilio

Para rematar, coñece hábitos de consumo responsable na casa e comprende como podemos axudar a preservar o medio ambiente, realizando as actividades en PRACTICA.

50 comentarios:

  1. YO CREO QUE LOS DEBERES SON DEMASIADOS

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Faríamos máis o menos o mesmo se estiveramos en clase...

      Eliminar
    2. yo tambien pero es lo que ai

      Eliminar
  2. As PRÁCTICAS as tedes no Edixgal, deberían ir...

    ResponderEliminar
  3. Hola Emilio son Raquel, e queria comentarte que non me deixa escribir no practica do bloque 1, bloque 2 e o último practica do bloque 4.

    ResponderEliminar
  4. Ola Emilio, son Lucía. A min tampouco me deixa escribir nos Practica, só me deixa escribir no que colgaches no edixgal.

    ResponderEliminar
  5. si que van agora si antes non ivan :-(

    ResponderEliminar
  6. Ola Emilio, son Nicolás Mosteiro, ao igual q as outras persoas a min tampouco vanme os Practica.

    ResponderEliminar
  7. Haced las practicas puestas en EDIXGAL. A lo largo de la mañana os pondré más entretenimiento... Ánimo!

    ResponderEliminar
  8. No me escribe

    ResponderEliminar
  9. A mi en Clasifica os recursos dos ríos le di a corixir sin querer sin haber puesto nada y me puso 0 de 12 esta actividade xa esta entregada.

    ResponderEliminar
  10. Hola no reforza de sociais sin querer cuando hice el primer ejercicio le di a enviar e non sabia que habia mais e cando quisen facer os outros non me deixaba decian que xa os enviei e non pude facelos tes algunha maneira de arreglalos.
    Un Saludo :
    Juan

    ResponderEliminar
  11. No Writer das preguntas hai seis ocos para 5 etapas

    ResponderEliminar
  12. Hola no reforza de sociais sin querer cuando hice el primer ejercicio le di a enviar e non sabia que habia mais e cando quisen facer os outros non me deixaba decian que xa os enviei e non pude facelos tes algunha maneira de arreglalos.
    Un Saludo :
    Juan

    ResponderEliminar
  13. Emilio, o Pawer Point sobre os tipos de contaminación tamén o mandamos polo correo?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. TENÉIS QUE ENVIAR TODO LO QUE HABÉIS HECHO. Evidentemente la presentación debe ir aparte pero ya lo enviáis todo de una vez, adjuntando archivos en el correo.

      Eliminar
    2. Pero como te enviamos las presentaciones, en n copiar y pegar?

      Eliminar
  14. Emilio las preguntas que nos pusistes del 20 al 24 hay que hacerlas en un write?

    ResponderEliminar
  15. Puedo pasarte los writers de 1 en 1? Esque no tengo mucho tiempo para hacer los deberes de música, mates, natu, reli y los tuyos.

    ResponderEliminar
  16. Emilio, tengo un problema...
    En las actividades de la semana del 30 al 3 de abril, no me deja hacer los ejercicios, me pone que ha están eviados, cuando no los hice.
    Hago el resto mientras y aver si me lo solucionas?

    ResponderEliminar
  17. Emilio soy Noa en el write de medimos a poboacion solo hay que hacer la actividad 1 y 2 o todas?

    ResponderEliminar
  18. Emilio Como se hace en el writer de la poboación lo de las mujeres de 15 a 49 años

    ResponderEliminar
  19. Emilio, en el writer con bloque te refieres a actividad?
    Yo hic la actividad 1 y 2

    ResponderEliminar
  20. Hola Emilio, soy Lucía. Sobre el cartel publicitario del Writer de Sociales, ¿lo hacemos de un producto que queramos?

    Gracias.

    ResponderEliminar